Besiruošdami 700 metų Vilniaus jubiliejui, sausio mėnesį įvairaus amžiaus moksleiviai dalyvavo konkurse „Ateities Vilnius“ ir kūrė Vilniaus miesto viziją. Išnaudodamos informacinių technologijų galimybes, komandos pristatė daugiau nei 70 projektų, kuriuose vaizdavo futuristinį Vilnių. Už labiausiai patikusius darbus kiekvienoje amžiaus kategorijoje savo balsus „Vilnius 700“ svetainėje atidavė žmonės iš visos Lietuvos. Šiandien džiaugiamės nugalėtojų sėkme ir linkime jiems siekti aukštumų.
Laimėtojas I-oje kategorijoje (1-4 klasės):
Vilniaus miesto Sausio 13-osios progimnazija, 2D klasė – 3103 balsai
Laimėtojas II-oje kategorijoje (5-8 klasės):
Vilniaus miesto Šolomo Aleichemo ORT gimnazija, 7B klasė – 18107 balsai
Kaimėtojas III-oje kategorijoje (9-12 klasės):
Vilniaus miesto Abraomo Kulviečio klasikinė gimnazija, 10 klasė – 1007 balsai
Kviečiame nugalėtojus išsirinkti prizus iš pateikto prizų sąrašo. Nei vienos amžiaus grupės moksleiviai neliks neįvertinti – „Robotikos mokykla“ įsteigė prizus 3 skirtingo amžiaus grupių klasėms.
Ką pasirinksite jūs? Štai prizų sąrašas:
„NXT Lego“ robotai (1–4 klasės), 3 ak. val.
Kartu su savo komanda patirkite naujų įspūdžių – susitikę konstruokite LEGO „Mindstorms NXT“ robotus, juos tobulinkite ir ruoškite kovoms. Jums padės robotų kūrimo specialistai. Išmoksite ne tik sukonstruoti, bet ir užprogramuoti savo robotus bei surengsite smagias robotų kovų varžybas. Kieno kūrinys stipriausias?
„Micro:bit“ mikrovaldikliai (1–12 klasės), 2 ak. val.
Programuokite ir iškart pamatykite savo darbo rezultatą. Išbandykite „Micro:bit“ – smagų būdą programuoti, kai iš LED diodų galite sudėlioti piešinėlius ar tekstus ir priversti veikti varikliukus. Sužinosite daug naujo, naudodamiesi „Micro:bit“ aplinka susipažinsite su programavimo pagrindais, geriau suprasite priežasties ir pasekmės ryšį programuojant. Pasiruoškite smagiai patirčiai, nesvarbu ar programuosite gyvai, ar internetu.
Virtualios realybės akiniai (1–12 klasės), 3 ak. val.
Pasinerkite į virtualiąją realybę. Galbūt važinėsitės linksmaisiais kalneliais, o gal keliausite po pasaulį – kad ir ką pasirinktumėte, šios pramogos nepamiršite dar ilgai. Jūsų laukia interaktyvūs žaidimai, linksmybės ir nepatirti išgyvenimai. Užsidėję akinius daugiau sužinosite apie virtualios realybės galimybes ir šių akinių pritaikymą.
„Unity“ programa (8–12 klasės), 2 ak. val.
Galvojate apie programuotojo profesiją? O gal norėtumėte suprogramuoti žaidimą, kuris išpopuliarėtų visame pasaulyje? Gyvai arba internetu išbandykite programą, skirtą žaidimų programavimui ir kūrimui. Susipažinsite su programinės įrangos vartotojo sąsaja, daugiau sužinosite apie koordinačių sistemą, žaidimo objektų pasirinkimus ir jų komponentus, patys pabandysite sukurti trimatę arba dvimatę erdvę ir programuoti.
Norėtume išskirti, įvertinti ir apdovanoti komandas, pademonstravusias išskirtinį kūrybiškumą. Mūsų draugai, „Robotikos Akademijos“ specialistai, atrinko originaliausią darbą kiekvienoje amžiaus kategorijoje ir skyrė papildomus prizus.
Laimėtojas I-oje kategorijoje (1-4 klasės):
Vilniaus miesto VGTU licėjus, 3-5 klasės
Laimėtojas II-oje kategorijoje (5-8 klasės):
Vilniaus miesto Žemynos progimnazija, 6 klasė
Laimėtojas III-oje kategorijoje (9-12 klasės):
Vilniaus miesto šv. Kristoforo gimnazija, 12 klasė
Edukacija „Išmaniosios perėjos“ (1–4 klasėms)
Kaip pasitarnautų robotas pėsčiųjų perėjoje? Užsiėmimo metu ne tik sužinokite apie robotus ir jų panaudojimo galimybes, kad gyventi būtų lengviau ir paprasčiau, bet ir patys sukurkite robotizuotos perėjos modelį. Tapsite tikrais robotų kūrėjais: konstruosite ir programuosite, išbandysite save ir varžysitės su kitais.
Edukacija „Autonominis automobilis“ (5–8 klasėms)
Be vairuotojo riedantis automobilis vis dar atrodo lyg iš ateities. Tačiau ji jau čia pat! „Robotikos akademijoje“ ne tik žaiskite, bet ir sužinokite daug naujo apie robotus ir pasaulio išradimus. Patys kurkite bei programuokite robotus, kurie galbūt taps viso pasaulio ateities dalimi.
Edukacija „Autonominis viešasis transportas“ (9–12 klasėms)
Tik įsivaizduokite –be vairuotojo važiuojantis autobusas! Ar toks vaizdas galėtų tapti Vilniaus realybe? Ar pajėgtume sukurti efektyvaus autonominio viešojo transporto modelį? Patirkite, ką reiškia būti tikru ateities mokslininku – patys konstruokite bei programuokite robotus, kad pamatytumėte, kiek daug nepatogumų šiandieniniame gyvenime jie gali palengvinti arba padėti išvengti.
Šiuos darbus vienija vienas bendras bruožas – meilė Vilniui. Kviečiame ir toliau kurti Vilniaus viziją!
[IT_EPOLL id=”1205″][/IT_EPOLL]
[IT_EPOLL id=”1195″][/IT_EPOLL]
[IT_EPOLL id=”1222″][/IT_EPOLL]